Asistent/ka ředitelky
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro EUREGNIA, s.r.o..
Dokážete pečlivě zvládnout několik úkolů najednou a přitom máte o všem přehled?
Nevadí Vám občas sběhnout na nákup nebo na poštu s dopisem?
Hledáme do týmu asistentku či asistenta, který pomůže naší ředitelce sdílet péči o 20hlavou kancelář a klienty a bude to dělat se zápalem sobě vlastním.
Budete pravou rukou naší ředitelce s pevnou pracovní dobou od 8:00 – 16:00.
Pracovní místo je stabilní a není nutné někam přejíždět, či naši ředitelku někam doprovázet.
Co vás u nás čeká?
Správa kalendáře a celé agendy naší ředitelky
Přidáte ruku k dílu při organizaci schůzek, večírků a teambuildingů
Příprava pravidelných on-line schůzek
Navrhování a revize firemních předmětů
Pomoc s přípravou materiálů na různá zasedání a meetingy (interní i externí)
Evidence úkolů ze zasedání, představenstev, výborů a z auditů, které má naše paní ředitelka (včetně hlídání dodržování termínů)
Evidence pošty v elektronickém systému, správa registru smluv
Zajištění a distribuce dárků pro zaměstnance a partnery
Zodpovědnost a starost o pokladnu
Pokud vás tato nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis na rozumek@euregnia.cz.
Těšíme se na vás!