ZpětVycentrovat mapu

Asistent/ka ředitelky

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro EUREGNIA, s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: středoškolské vzdělání
  • jazykové požadavky: čeština aktivně
  • lokalita: Otakarova 1523, Uherské Hradiště, 68601
  • Přidáno: 5. 12. 2024

Dokážete pečlivě zvládnout několik úkolů najednou a přitom máte o všem přehled?

Nevadí Vám občas sběhnout na nákup nebo na poštu s dopisem?

Hledáme do týmu asistentku či asistenta, který pomůže naší ředitelce sdílet péči o 20hlavou kancelář a klienty a bude to dělat se zápalem sobě vlastním.

Budete pravou rukou naší ředitelce s pevnou pracovní dobou od 8:00 – 16:00.

Pracovní místo je stabilní a není nutné někam přejíždět, či naši ředitelku někam doprovázet.

Co vás u nás čeká?

Správa kalendáře a celé agendy naší ředitelky
Přidáte ruku k dílu při organizaci schůzek, večírků a teambuildingů
Příprava pravidelných on-line schůzek
Navrhování a revize firemních předmětů
Pomoc s přípravou materiálů na různá zasedání a meetingy (interní i externí)
Evidence úkolů ze zasedání, představenstev, výborů a z auditů, které má naše paní ředitelka (včetně hlídání dodržování termínů)
Evidence pošty v elektronickém systému, správa registru smluv
Zajištění a distribuce dárků pro zaměstnance a partnery
Zodpovědnost a starost o pokladnu
Pokud vás tato nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis na rozumek@euregnia.cz.

Těšíme se na vás!

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele