Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro NTT Czech Republic s.r.o..
Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií:
UpresnujiciInformace(Kontakt:Anna Mazurová, e-mail: anna.mazurova@global.ntt
Hlavním úkolem technika kvality služeb je sledovat a vyhodnocovat kvalitu a přesnost služeb poskytovaných společností s cílem zajistit zlepšení poskytování služeb.
The primary responsibility of the Service Quality Technician is to monitor and evaluate the quality and accuracy of services provided by the company to ensure improvement of service delivery.
Zam. výhody: Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným 5 týdnů dovolené 3 tzv. Sick Days ročně Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fix)
Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 30 000 – 45 000 Kč/měsíc