ZpětVycentrovat mapu

Specialisté v oblasti vodohospodářství

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro Město Bystřice pod Hostýnem.

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: středoškolské vzdělání
  • lokalita: Masarykovo nám. 137, Bystřice pod Hostýnem, 76861
  • Přidáno: 11. 9. 2024

Specialisté v oblasti vodohospodářství:

UpresnujiciInformace(Pracoviště Bystřice pod Hostýnem
- Náplň práce: Zajišťování agendy správy složek životního prostředí (zejména činnost na úseku vodního hospodářství)
- Požadavky města pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze činnosti, kterou má uchazeč o přijetí do pracovního poměru (dále jen "uchazeč") vykonávat: ukončené vysokoškolské vzdělání (min. v bakalářském studijním programu), případně vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské s maturitou v oboru zaměřeném na stavebnictví, zemědělství nebo životní prostředí, znalost práce na PC (MS Office, internet), pečlivost, schopnost samostatného rozhodování, dobré komunikační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič)

- Výhody, ke kterým může být ve výběrovém řízení přihlédnuto: vzdělání se zaměřením na ochranu životního prostředí, vodního hospodářství a vodní stavby, zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost ve vodním hospodářství, praxe v oblasti vodního hospodářství nebo ve veřejné správě, znalost příslušných právních předpisů – zákon č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů, zákona č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/200 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů

- Nabízíme: další vzdělávání a profesní rozvoj, 5 týdnů dovolené a 3 dny indispozičního volna (sick days), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a příspěvek na "volný čas" (Flexipas), odměny při významných životních a pracovních výročích
- Předpokládaný nástup je říjen 2024 (případně dle dohody), PP na dobu neurčitou, Platová třída: 10. - 11. dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.

- Obecné podmínky pro přijetí do pracovního poměru: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.

- Uchazeč doručí písemnou přihlášku v obálce označené „Výběrové řízení – referent/ka oddělení ŽP“ na podatelnu městského úřadu nebo na adresu: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, případně do datové schránky nebo na elektronickou podatelnu města se zaručeným elektronickým podpisem, a to nejpozději do 30.09.2024 (včetně).

- Přihláška musí obsahovat náležitosti uvedené v § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a e-mailový a telefonní kontakt na uchazeče (možno využít formulář na webových stránkách města  https://www.bystriceph.cz/formulare%2Dostatni/ds-1187/archiv=0&p1=1027) 
K přihlášce se připojí doklady uvedené v § 6 odst. 4 téhož zákona (životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání).

Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno rovněž na oficiálních stránkách města v síti Internet (www.bystriceph.cz). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.)

Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 24 100 – 37 170 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele