ZpětVycentrovat mapu

Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro NTT Czech Republic s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a středoškolské vzdělání
  • lokalita: Milevská 2095/5, Praha, 14000
  • Přidáno: 7. 8. 2020

Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií:

UpresnujiciInformace(MVP: Milevská č.p. 2095/5 Krč, 140 00 Praha 4
Kontakt: Anna Mazurová, e-mail: anna.mazurova@global.ntt

Koordinátor IT Service Desk je základní pozicí v IT Service Desk Management. Jejich primárním cílem je spravovat a sledovat požadavky interních klientů na konkrétní chyby v Dimension Data. Zabývají se méně složitými poruchami. Požadavky: Zkušenost z prostředí service desku, aktivní znalost Angličtiny.Ochota pracovat na směny 24x7.
Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným
5 týdnů dovolené
3 tzv. Sick Days ročně
Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně
Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době)
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)
Poukázky na stravování (Ticket Pro) v hodnotě 100 Kč s 55% dotací firmou
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma
)

Vyžadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Hrubá mzda: 40 000 – 70 000 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele