ZpětVycentrovat mapu

Administrativní pracovnice – office manager

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro FIBRO, spol. s r.o..

  • dlouhodobá práce na plný nebo částečný úvazek
  • vyžadováno: středoškolské vzdělání
  • jazykové požadavky: čeština aktivně
  • lokalita: Tržiště 37, Karlovy Vary, 36001
  • Přidáno: 20. 11. 2024

Informace o pracovním místě
V lázeňském centru Karlových Varů provozujeme dobře zavedený 4* hotel Romance (od roku 2001). Z důvodu posílení týmu přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy. 

Popis práce

Personalistika
• Organizace náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
• Spolupráce na plánování směn zaměstnanců
• Další administrativní činnosti spojené s personalistikou

   Objednávky zboží
• Zajištění objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod. 
• Úzká spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin 

Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
• Příprava účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
• Správa provozních pokladen
• Vedení a archivace smluvní dokumentace
• Zasílání měsíčních reportů na příslušné úřady
• Dle zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů

Co do vás očekáváme
• SŠ/VŠ vzdělání, nebo studium
• Dobrou znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikaci AI do firemních procesů
• ČJ rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou 
• Zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme)
• Pozitivní přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
• Schopnost samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
• Zájem posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě

Co nabízíme
• Dlouhodobou a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo částečný úvazek nebo DPP, DPČ
• Velmi atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času
• Navrhovaná pracovní doba v rozmezí od 8.00-9.00 (lze i dříve) do 15:00-16:00 hod od po.-pát.  Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - bude upřesněno při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu. 
• Kvalitní personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
• Dle zájmu školení v oblasti digitalizace a AI
• Práce vhodná pro zájemkyně, které hledají rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, pro ženy na MD, pro šikovné a pracovité absolventky, nebo studenty dálkového studia

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele