ZpětVycentrovat mapu

Práce v bezpečnostní agentuře - Manažer dohledového centra (PCO) - Praha

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro D.I.SEVEN, a.s..

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • jazykové požadavky: čeština aktivně
  • lokalita: Praha (Mníšek pod Brdy),
  • Přidáno: 1. 7. 2024

Místo výkonu práce: 
Praha
Pro dojíždění do pracovní lokality můžete využívat služební automobil.

Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce.

Adresa: Mníšek pod Brdy 1526, PSČ 252 10
Budova je u dálnice D4 - Sjezd 14 km / Řitka
Pozice:
 Práce v bezpečnostní agentuře - Manažer dohledového centra (PCO) - Praha 
Benefity
Služební automobil. Praxe v oboru min. 5 let. Mzdu Vám rádi sdělíme při osobním kontaktu., Nadstandardní fixní příjem, Služební automobil, notebook a telefon, Školení a vzdělávací kurzy, Zajímavé mzdové odměny v návaznosti k dosahovaným výsledkům, Neomezený vstup do wellness a fitness Vltavan Sport
Kontakt
Roman Horský - výkonný ředitel
Telefon:  (Po – Pá 8 - 16 hod.)
Email: kariera@diseven.cz
Směnnost:
jednosměnný provozNáplň práce
Hledáme do našeho týmu nového kolegu na pozici Manažera Pultu centrální ochrany a technologických zakázek.

Popis činnosti:
Realizace monitorovacích služeb a řízení našeho vlastního dohledového centra s pultem centralizované ochrany. 

Zodpovědnost za provoz dohledového centra.

Přímá podpora pro zakázky, které využívají vlastní informační systém D.I.SEVEN Elektronická vrátnice.

Tyto činnosti zahrnují například:
Vedení střediska PCO.
Vedení týmu operátorů a výjezdové skupiny – 14 pracovníků.
Zajištění non-stop provozu pracovišť.

Návrhy, projektování a zajištění realizace instalací bezpečnostních technologií pro zákazníky D.I.SEVEN.

Nedílnou součástí náplně práce je vypracování základní projektové dokumentace potřebné pro přípravu a realizaci bezpečnostně technologických zakázek. Následná koordinace a dozor při realizaci. Kontrola a rozvoj aktivních zakázek.

Součástí projektové přípravy je mimo jiné:
Zjištění a posouzení situace přímo na objektu zákazníka.
Návrh řešení ve formě zakreslení potřebných technologií do situačního plánu objektu.
Popsání a specifikace procesů, které na zakázce probíhají.
Vytvoření kusovníku/rozpočtu pro technologie, které zakázka vyžaduje. 

Komunikace se zákazníky a dodavateli - smluvní administrativa.
Přímá podpora pro zakázky, které využívají vlastní informační systém D.I.SEVEN Elektronická vrátnice. To znamená např. komunikace s provozními manažery daných zakázek.

Pro dojíždění do pracovní lokality můžete využívat služební automobil.

Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce. 

Adresa: Mníšek pod Brdy 1526, PSČ 252 10
Budova je u dálnice D4 - Sjezd 14 km / Řitka
Nabízíme
- Prostor pro rozvoj kariéry - možnost odborného a osobního růstu 
 - Práci v příjemném pracovním prostředí
 - Motivující mzdové ohodnocení
 - Služební vůz
 - Zázemí stabilní společnosti
Pracovněprávní vztah:
 HPP 
Požadujeme:
 - SŠ/VŠ vzdělání 
 - Praxi v oboru min. 5 let
 - Zkušenosti s vedením týmu
 - Výborné organizační a komunikační schopnosti
 - Prezentační dovednosti
 - Znalost technologií 
Vzdělání:
 středoškolské s maturitou + 5 let praxe v oboru 

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele