Práce v bezpečnostní agentuře - Manažer dohledového centra (PCO) - Praha
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro D.I.SEVEN, a.s..
Místo výkonu práce:
Praha
Pro dojíždění do pracovní lokality můžete využívat služební automobil.
Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce.
Adresa: Mníšek pod Brdy 1526, PSČ 252 10
Budova je u dálnice D4 - Sjezd 14 km / Řitka
Pozice:
Práce v bezpečnostní agentuře - Manažer dohledového centra (PCO) - Praha
Benefity
Služební automobil. Praxe v oboru min. 5 let. Mzdu Vám rádi sdělíme při osobním kontaktu., Nadstandardní fixní příjem, Služební automobil, notebook a telefon, Školení a vzdělávací kurzy, Zajímavé mzdové odměny v návaznosti k dosahovaným výsledkům, Neomezený vstup do wellness a fitness Vltavan Sport
Kontakt
Roman Horský - výkonný ředitel
Telefon: (Po – Pá 8 - 16 hod.)
Email: kariera@diseven.cz
Směnnost:
jednosměnný provozNáplň práce
Hledáme do našeho týmu nového kolegu na pozici Manažera Pultu centrální ochrany a technologických zakázek.
Popis činnosti:
Realizace monitorovacích služeb a řízení našeho vlastního dohledového centra s pultem centralizované ochrany.
Zodpovědnost za provoz dohledového centra.
Přímá podpora pro zakázky, které využívají vlastní informační systém D.I.SEVEN Elektronická vrátnice.
Tyto činnosti zahrnují například:
Vedení střediska PCO.
Vedení týmu operátorů a výjezdové skupiny – 14 pracovníků.
Zajištění non-stop provozu pracovišť.
Návrhy, projektování a zajištění realizace instalací bezpečnostních technologií pro zákazníky D.I.SEVEN.
Nedílnou součástí náplně práce je vypracování základní projektové dokumentace potřebné pro přípravu a realizaci bezpečnostně technologických zakázek. Následná koordinace a dozor při realizaci. Kontrola a rozvoj aktivních zakázek.
Součástí projektové přípravy je mimo jiné:
Zjištění a posouzení situace přímo na objektu zákazníka.
Návrh řešení ve formě zakreslení potřebných technologií do situačního plánu objektu.
Popsání a specifikace procesů, které na zakázce probíhají.
Vytvoření kusovníku/rozpočtu pro technologie, které zakázka vyžaduje.
Komunikace se zákazníky a dodavateli - smluvní administrativa.
Přímá podpora pro zakázky, které využívají vlastní informační systém D.I.SEVEN Elektronická vrátnice. To znamená např. komunikace s provozními manažery daných zakázek.
Pro dojíždění do pracovní lokality můžete využívat služební automobil.
Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce.
Adresa: Mníšek pod Brdy 1526, PSČ 252 10
Budova je u dálnice D4 - Sjezd 14 km / Řitka
Nabízíme
- Prostor pro rozvoj kariéry - možnost odborného a osobního růstu
- Práci v příjemném pracovním prostředí
- Motivující mzdové ohodnocení
- Služební vůz
- Zázemí stabilní společnosti
Pracovněprávní vztah:
HPP
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi v oboru min. 5 let
- Zkušenosti s vedením týmu
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Prezentační dovednosti
- Znalost technologií
Vzdělání:
středoškolské s maturitou + 5 let praxe v oboru