ZpětVycentrovat mapu

Odborní asistenti v administrativě

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro PROMA REHA, s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a středoškolské vzdělání
  • lokalita: Riegrova 342, Česká Skalice, 55203
  • Přidáno: 25. 7. 2024

Odborní asistenti v administrativě:

UpresnujiciInformace(Společnost PROMA REHA, s.r.o., člen skupiny VCL Group, český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici ASISTENT OBCHODNÍHO ŘEDITELE. Jeho/jejím hlavním úkolem bude zpracovávání požadavků a úkolů vedení společnosti. 

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. 

Náplň práce: vedení sekretariátu jednatelů společnosti; správa schůzek a služebních cest; komunikaci s úřady a institucemi v ČR i zahraničí; příjem, zpracování a směrování telefonních hovorů; správa e-mailové pošty; zápisy z jednání včetně důsledné kontroly plnění úkolů; příprava podkladů pro obchodní jednání.

Požadavky: vzdělání SŠ/VŠ; AJ na komunikativní úrovni; výborné organizační schopnosti; komunikativnost, pečlivost, důslednost a odpovědnost; diskrétnost; časová flexibilita; dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet); trestní bezúhonnost; aktivní řidič/řidička sk. B.
Znalosti a zkušenosti, které jsou výhodou: znalost práce v informačním systému Helios, správy sociálních sítí.

Zaměstnavatel nabízí: zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní české společnosti, mobilní telefon, notebook, 25 dní dovolené, příspěvek na stravování.

V případě zájmu o uvedenou pracovní pozici zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail kariera@promareha.cz, tel. kontakt: +420 775 776 094.)

Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 30 000 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kontakt na zaměstnavatele

Telefon+420 775 776 094