Odborní asistenti v administrativě
Nabídka práce na volnou pozici pro IMP net s.r.o..
Odborní asistenti v administrativě:
UpresnujiciInformace(První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 8:00 - 16:00 hodin.
Aktuálně hledáme obchodní/ho referenta/ku na HPP, kterého baví komunikovat s klienty, rád se učí a nebojí se výzev. Zajímá tě svět IT a online marketingu a chceš se uplatnit v rámci back office obchodu v tomto oboru? Pak je to práce přesně pro tebe.
Co bys měl/a umět:
o jsi komunikativní, asertivní, svědomitý/á a umíš si správně nastavit priority
o rád/a se učíš, jsi aktivní a máš rád/a výzvy
o máš zkušenosti s ovládáním běžných systémů jako CRM, e-mail, dokumenty, prezentace atd.
Co bude náplní tvé práce:
o pravidelná telefonická a e-mailová komunikace s pestrou škálou stávajících klientů
o dlouhodobá péče o stávající zákazníky a jejich kontinuální rozvoj pod řízením obchodníka naší firmy
o administrace kolem správy klientů a práce v CRM (zápisy, zadávání fakturace a projektů)
o zázemí pro obchodní tým (back office) - zápisy z jednání, generování nabídek, příprava smluv a další
Na co se u nás můžeš těšit?
o pohodový kolektiv skvělých mladých lidí
o účast na odborných školeních a přednáškách
o příjemné zázemí kanceláří v Brně na Staré osadě (blízko MHD)
o firemní benefity - MultiSport karta, Farmbox a další
o firemní akce - vánoční večírky, teambuildingy (i v zahraničí)
o plovoucí pracovní dobu a možnost práce z domu
o odpovídající fixní plat + bonusy a možnost provizí
Nezáleží na tom, jestli chceš pracovat na HPP, dohodu nebo živnost. Jednoduše nám pošli svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn na kariera@impnet.cz. Pokud připojíš krátkou zprávu "Proč právě k nám?", potěší nás to.
)
Vyžadované vzdělání: VŠ Bakalářské
Hrubá mzda: 30 000 Kč/měsíc