Všeobecní administrativní pracovníci
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro ArtMoment s.r.o..
Všeobecní administrativní pracovníci:
UpresnujiciInformace(Hlavní odpovědnosti:
o Správa a archivace dokumentace společnosti.
o Koordinace korespondence a komunikace s klienty, dodavateli a partnery.
o Organizace schůzek, příprava podkladů pro jednání a vedení administrativních agend.
o Podpora marketingového týmu - příprava a kontrola marketingových materiálů a podkladů pro sociální sítě.
o Pomoc s plánováním a organizací firemních akcí a teambuildingů.
o Aktivní spolupráce s týmem event manažerů a podpora jejich administrativních potřeb.
Požadavky na kandidáta:
o Výborná znalost češtiny, angličtiny a ruštiny (slovem i písmem).
o Prokazatelné zkušenosti v oblasti administrativy, marketingu nebo event managementu.
o Pokročilé dovednosti práce s kancelářským softwarem (MS Office, Google Workspace).
o Schopnost efektivně organizovat čas a zvládat více úkolů najednou.
o Výjimečné komunikační a interpersonální dovednosti.
o Cit pro detail, pečlivost a schopnost samostatně řešit operativní problémy.
Práci ve stylovém prostředí dynamické společnosti s unikátními produkty a přístupem.
o Možnost seberealizace a růstu v rychle rostoucí firmě s mezinárodními ambicemi.
o Příležitost pracovat v kreativním a přátelském kolektivu.
o Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova.
o Zaměstnanecké benefity (vstupy na naše akce, příspěvky na vzdělávání,
)
Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 20 000 – 25 000 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
kariera@artmoment.cz |