Odborní administrativní pracovníci a asistenti
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Město Písek.
Odborní administrativní pracovníci a asistenti:
UpresnujiciInformace(Tajemnice Městského úřadu Písek vyhlašuje výběrové řízení na místo asistenta/asistentky právního úseku kanceláře úřadu Městského úřadu Písek
Druh práce: zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend orgánů samosprávy
Náplň práce: - spisové a administrativní práce,
- evidence právních a vnitřních předpisů města,
- vedení centrální evidence vyřizování stížností a petic,
- vedení agendy komisí a výborů, zpracovávání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města, zveřejňování zápisů v interním systému a na webových stránkách města,
- zveřejňování smluv v registru smluv,
- zveřejňování záznamů o poskytnutých informacích na webových stránkách města,
- správa participativního rozpočtu města,
- zabezpečení činností sekretariátu.
Místo výkonu práce: Písek
Doba výkonu práce: doba určitá – náhrada za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky)
Požadavky:
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- výborná znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
- řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič,
- organizační a komunikační dovednosti,
- schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů,
- praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou.
Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu:
Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek
nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 06.12.2024.
Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ.
Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – kancelář úřadu“.
Přihláška (lze použít přiložený formulář/musí obsahovat tyto údaje uchazeče/uchazečky:
- jméno, příjmení, titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis.
V přihlášce laskavě uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
Povinné přílohy přihlášky:
-životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se nabízené pracovní pozice (nejlépe strukturovaný);
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce – originál nebo ověřená kopie; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením;
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně dokladu o splnění kvalifikačních požadavků vzdělání;
- čestné prohlášení o splnění požadavku řidičského průkazu (aktivní řidič) a znalosti práce s počítačem.
Výběrové řízení – písemný test a pohovor s vybranými uchazeči/uchazečkami proběhne dne 12.12.2024.)
Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 20 130 – 29 520 Kč/měsíc