Odborní asistenti v administrativě
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro KBC Global Services Czech Branch.
Odborní asistenti v administrativě:
UpresnujiciInformace(První kontakt e-mailem.
Vaší zodpovědností bude:
- řídit předání úvěrových smluv centrály KBC Belgium našemu týmu v Brně
- porozumět aktivitám, pracovat na vývoji obsahu, zajistit udržitelnost znalostí v týmu
- udržovat a aktualizovat pracovní postupy
- vyhodnocovat výsledky podnikového testování aktualizací aplikací
- registrace nových úvěrů a údržba stávajících v systému (Loan IQ), sledování kolaterálů a kovenantů
- řízení událostí na těchto úvěrech - čerpání, rollovery, příchozí / odchozí poplatky atd.
- sledování úvěrových nástrojů (např. zpracování splátek, zaúčtování rezerv)
- interní a externí reporting
Specifické požadavky:
- angličtina na plynulé úrovni - slovem i písmem
- dobré komunikační schopnosti - budete podporovat ostatní týmy a komunikovat s nimi
- týmový přístup a schopnost podporovat své kolegy a komunikovat s ostatními lidmi
- orientace na procesy
- orientace na detail a spřízněnost s čísly
- dobrá znalost práce na PC a znalost MS Office - zejména Excel a Outlook
Zaměstnanecké výhody:
25 dní dovolené
- 3 dny osobního volna
- stravenková karta, systém benefitů Cafeteria, Multisport karta
- školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a rolí
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.)
Vyžadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Hrubá mzda: 30 000 Kč/měsíc