ZpětVycentrovat mapu

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro Město Blatná.

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a vysokoškolské vzdělání
  • lokalita: tř. T. G. Masaryka 322, Blatná, 38801
  • Přidáno: 10. 7. 2024

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace:

UpresnujiciInformace(Referent/referentka odboru majetku, investic a rozvoje
Druh práce: Referent správy kultury a ochrany památkového fondu
Místo výkonu práce: Blatná
Předpokládaný termín nástupu: od  1. 10. 2024, nebo dle dohody  
Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou 
Platové zařazení: platová třída  9. až 10. (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení 
po zapracování.
 Pracovní náplní bude: 
- výkon státní správy na úseku památkové péče v souladu se zákonem č. 20/1987 Sb., o státní
památkové péči, ve znění pozdějších předpisů, ve správním obvodu ORP Blatná (vedení správních řízení, kontroly provádění oprav kulturních památek a nemovitostí v památkových zónách a rezervacích přímo na místě, propagace kulturních památek),
- spolupráce s odbornou organizací památkové péče - Národním památkovým ústavem, územním odborným pracovištěm v Českých Budějovicích,
- koordinace dotačních programů na obnovu kulturních památek a památkových zón v obvodu své působnosti vč. zpracování dotací pro město Blatná.
 Kvalifikační požadavky na uchazeče: 
" vysokoškolské vzdělání (bakalářský, magisterský studijní program), vyšší odborné vzdělání, popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou,
" řidičský průkaz skupiny "B", aktivní řidič.
Zákonné požadavky: splnění zákonných předpokladů v souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
Výhodou je:
" praxe ve veřejné správě, nebo v oboru památkové péče,
" vzdělání se stavebním zaměřením, popř. jiných oborů souvisejících s památkovou péčí,
" zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku památkové péče, 
" zkušenosti s dotačními programy na úseku památkové péče.
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
" analytické a organizační schopnosti, logické myšlení, samostatnost,
" psychická odolnost,
" zdravotní způsobilost,
" spolehlivost,
" výborná uživatelská znalost práce na PC/ MS Office,
" ochota dál se vzdělávat.
 
Přihlášku je možno předkládat pouze v písemné formě a musí obsahovat:
-      jméno, příjmení a titul uchazeče,
-      datum a místo narození uchazeče,
-      státní příslušnost uchazeče,
-      místo trvalého pobytu uchazeče,
-      číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-      datum a podpis uchazeče.
      
 K přihlášce je nutné zvlášť přiložit tyto následující doklady: 
-   životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce,
-     výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,
-     ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.  

Písemné přihlášky do výběrového řízení lze podávat v termínu do 17. 7. 2024 nejdéle do 17:00 hodin, na adresu: Městský úřad Blatná, tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nebo osobně na podatelnu MěÚ Blatná. Obálku označte heslem: "Výběrové řízení - referent/referentka odboru majetku investic a rozvoje" a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem a adresou odesílatele. Podrobné informace podává pan Mgr. Bohumil Sýbek - vedoucí odboru majetku investic a rozvoje, tel.: 383 416 130, Ing. Simona Sedláčková - tajemnice, tel. 383 416 102.
Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 31. 7. 2024.
 
Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených po uvedeném termínu nebude brán zřetel. Dříve podané žádosti o zaměstnání nejsou považovány za přihlášky podle této výzvy a nebude na ně brán zřetel. 
Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit v libovolné fázi bez udání důvodů. 
Osobní údaje jsou shromažďovány a zpracovávány za účelem výběrového řízení, z důvodů plnění právní povinnosti, která vyplývá ze zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozd. před. )

Vyžadované vzdělání: VŠ Bakalářské
Hrubá mzda: 23 390 – 34 370 Kč/měsíc