Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Město Třebíč.
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace:
UpresnujiciInformace(" Zajišťování ucelené agendy hospodaření s byty a bytovými jednotkami v rámci samostatné působnosti města.
" Přijímání žádosti o pronájem bytů a bytových jednotek včetně kontroly řádného vyplnění. Ve spolupráci s odborem sociálních věcí provádění hodnocení žádostí. Vedení seznamů žádostí o pronájem bytů a bytových jednotek.
" Zajišťování uzavírání smluv na pronájem bytů nebo bytových jednotek a jejich dodatků.
" Provádění kontroly obsazenosti či užívání bytů a bytových jednotek.
" Provádění pravidelné kontroly úhrad souvisejících s byty a bytovými jednotkami.
" Jednání s dlužníky, vymáhání pohledávek města v souladu s příslušnou vnitřní směrnicí.
" Úzká spolupráce se správcem bytového fondu a bytových jednotek.
Podrobněji o tom, co vše je třeba zaslat pro přihlášení do výběrového řízení www.trebic.cz - volná místa.
Doba neurčitá, nástup 1/2025, zaměstnanecké benefity.
Bližší informace: Mgr. Pavel Kraus, vedoucí odboru správy majetku a investic města, 568 896 140.
Vhodné i pro OZZ.
Zaměstnanecké výhody:
pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, stravné, benefitní program, práce z domu, notebook, mobilní telefon, finanční odměny při životním a pracovním výročí atd.)
Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 30 000 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
pavel.kraus@trebic.cz | |
Telefon | 568 896 140 |