Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro EFSETE Plus s.r.o..
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech:
UpresnujiciInformace(VYHRAZENO pro OZP. První kontakt telefonicky, e-mailem. Tel.: 771 205 805, e-mail: klara.sonnkova@efsete.cz
Požadavky: Příjemný hlasový projev bez logopedických vad. Profesionální jednání a empatii v komunikaci se zákazníky. Zodpovědnost a samostatnost. Znalost práce na PC je nutností (základní práce s MS Office, běžná uživatelská znalost internetu).
Náplní práce je komunikace se stávajícími zákazníky VODAFONE a následný jednoduchý zápis do CRM. Nejedná se o prodej, pouze o informativní hovor.
Zaměstnanecké výhody: pracovní doba 08:00-14:00, Multisport karta, stravenky, týden dovolené navíc, Sick days, bezbariérový přístup, výuka angličtiny, Home Office, firemní akce atd.)
Vyžadované vzdělání: Základní + praktická škola
Hrubá mzda: 16 350 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
klara.sonnkova@efsete.cz | |
Telefon | 771 205 805 |
Web | http://efsete.cz |