Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Město Nové Město nad Metují.
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace:
UpresnujiciInformace(Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 24.100 Kč - 34.370 Kč + osobní ohodnocení.
Co bude náplní Vaší práce: administrativní zajištění výběrových řízení, realizace plánu vzdělávání zaměstnanců a kontrola jeho naplňování, administrativní zajištění hodnocení zaměstnanců, archivace personálních dokumentů, administrativní práce na Odboru správy úřadu, zástup personalistky v době nepřítomnosti, zástup organizačního pracovníka RM a ZM
Co od Vás zaměstnavatel očekává: zkušenost v oblasti administrativy; praxe v oblasti veřejné správy výhodou; vstřícnost k zaměstnancům i občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci a diskrétnost; výbornou znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce.
Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/.
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 4. 12. 2024.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 5. 12. 2024. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční 11. 12. 2024. Uchazeči budou o přesném čase ústního pohovoru informování e-mailem.
Bližší informace podá Mgr. Hana Ježdíková, personalistka, mobil: 722 952 446, e-mail: jezdikova@novemestonm.cz.
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OSÚ – Neotvírat“.)
Vyžadované vzdělání: Vyšší odborné
Hrubá mzda: 24 100 – 34 370 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
podatelna@novemestonm.cz | |
Telefon | 491 419 635, 491 419 611 |
Web | https://www.novemestonm.cz/urad/volna-mista/ |