ZpětVycentrovat mapu

Odborní účetní všeobecní

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: středoškolské vzdělání
  • lokalita: Holandská 873/6, Brno, 63900
  • Přidáno: 10. 7. 2024

Odborní účetní všeobecní:

UpresnujiciInformace(Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a dalším jazykem? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako PPSC Partner budete našim zaměstnancům v jedné z evropských zemí (v závislosti na vašich jazykových znalostech) a jejich manažerům pomáhat se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně dokumentace zaměstnanců stvoření. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti. 

Klíčové povinnosti: 
o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení 
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy 
o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.) 
o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování 
o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky 
o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev 
o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů 
o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem v jazyce podporované země 

Kvalifikace: 
o Plná profesionální plynulost v angličtině a dalším jazyce 
o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint) 
o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou) 
o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení 
o Dobrý time management a schopnost stanovit priority 
o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování 
o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday velkou výhodou     


Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

)

Vyžadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Hrubá mzda: 33 000 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele