Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Teleperformance CZ, a.s..
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech:
UpresnujiciInformace(Vaší náplní práce bude:
-Řízení a kontrola projektů
-Plánování provozu (směny)
-Hodnocení, vedení, motivace přímých podřízených
-Produktová a komunikační školení operátorů
-Vytváření reportů - interních a externích
-Plnění dalších pracovních povinností dle přímého nadřízeného
-Zpětná vazba hovoru, online náslech, supervize
-Příprava a start projektu - realizace, plnění nastavených KPI projektu
-Práce na telefonní lince - aktivní volání/přijímání hovorů - výpomoc v kapacitní nouzi, dle potřeby projektu, zvýšení výsledků projektu
-Aktivně odbavuje příchozí / odchozí hovory v rozsahu dle pokynů nadřízeného na základě potřeb projektu
Hledáme člověka, který má:
-Min. SŠ vzdělání
-časovou flexibilitu (linky jsou v provozu 7-21)
Zaměstnanecké výhody: stravenky, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance, bonusy za věrnost/doporučení nového zaměstnance
První kontakt telefonicky nebo e-mailem - pracovní dny 8:00 - 14:00 hod.
)
Vyžadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Hrubá mzda: 30 000 – 45 000 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
nataliia.liubchenko@teleperformance.cz | |
Telefon | +420 739 795 075 |