Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Westlogic s.r.o..
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace:
UpresnujiciInformace(1. kontakt e-mailem: career@westlogic.eu
BACKOFFICE SPECIALISTA
Hledáme nového člena do našeho týmu na pozici Back Office.
Co bude vaší hlavní činností:
- Zajištění chodu kanceláře (korespondence, telefonáty, organizace schůzek).
- Zpracování a vystavování faktur.
- Práce s počítačem (MS Office, interní systémy).
- Komunikace s dodavateli a klienty.
- Administrativní podpora týmu.
Co od vás očekáváme:
- Příjemné a profesionální vystupování.
- Zkušenosti s administrativou nebo na podobné pozici.
- Dobré komunikační a organizační schopnosti.
- Pečlivost a samostatnost.
- Znalost práce s PC (MS Office - Excel, Word, Outlook).
Co nabízíme:
- Rozvoj svých znalostí v dynamicky rostoucí úspěšné společnosti.
- Možnost kariérního postupu.
- Přátelský, pozitivně naladěný tým kolegů.
- Možnost občasného Home office.
- 25 dnů dovolené.
- Příspěvek na stravování.
- Zaměstnanecké slevy.
- Nástup co nejdříve.
O naší společnosti Westlogic
Jsme česká investiční skupina, která se zaměřuje na budování e-shopů v několika evropských zemích, a také na tuzemskou výrobu vlastních produktů. Hledáme nové příležitosti, budujeme vlastní projekty a investujeme do společností z různých oborů a odvětví.
Aktuálně působíme ve 12 zemích. Naše zákazníky oslovujeme prostřednictvím prodejních kanálů v online i offline prostředí - využíváme naše výrobní, obchodní, marketingové a analytické schopnosti pro budování úspěšných projektů.)
Vyžadované vzdělání: ÚSV s maturitou