Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o..
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech:
UpresnujiciInformace(První kontakt e-mailem.
Následující dovednosti jsou vítány:
- Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem
- Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí
- Uživatelské znalosti Win OS, MS Office
- Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru
- Vysoká úroveň komunikačních dovedností
- Prozákaznický přístup
- Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost
- Výhodou jsou certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification, ...)
Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řízení
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
)
Vyžadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Hrubá mzda: 29 300 Kč/měsíc