ZpětVycentrovat mapu

Odborní asistenti v administrativě

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro GARDON INT s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný nebo částečný úvazek
  • vyžadováno: praxe a středoškolské vzdělání
  • lokalita: Jakubská 91, Jindřichův Hradec, 37701
  • Přidáno: 16. 11. 2024

Odborní asistenti v administrativě:

UpresnujiciInformace(KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz)
Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele
Cílem pozice je: 
- Evidence stávajících servisních smluv
- Kontaktování zákazníka a získávání servisních smluv po realizaci zakázky
- Vyhledávání příležitostí k uzavření servisních smluv ze stávajících zákazníků, kteří smlouvu uzavřenou ještě nemají
- Komunikace se zákazníky
- Zpracování cenových nabídek na servis
- Příprava podkladů + asistentské práce pro jednatele
Požadujeme:
- Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi
- Systematičnost - schopnost určit si priority a dokončovat efektivně úkoly
- Schopnost rychle se učit
- Samostatnost a profesionalita
- Týmový hráč
- Tah na bránu
- Zodpovědnost za odvedenou práci
- Růst s firmou
- Znalost PC - Word, XLS, PPT, Outlook
- Velmi dobré komunikační vlastnosti
- Pozitivní náladu a úsměv na rtech
- Čistý trestní rejstřík
Co nabízíme?:
- Možnost realizace práce dle Vaší kreativity, ale i o pevné postupy společnosti s cílem dosažení výsledku
- Odborné vzdělávání
- Dlouhodobou práci na HPP v příjemném a rostoucím rodinné zázemí
- 100% zaškolení
- Možnost kariérního růstu
- Služební telefon
- Fixní plat + prémie z obratu, osobní ohodnocení, roční prémie
- Finanční ohodnocení 30 000 - 50 000 Kč

)

Vyžadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Hrubá mzda: 30 000 – 50 000 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele