Odborní asistenti v administrativě
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro GARDON INT s.r.o..
Odborní asistenti v administrativě:
UpresnujiciInformace(KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz)
Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele
Cílem pozice je:
- Evidence stávajících servisních smluv
- Kontaktování zákazníka a získávání servisních smluv po realizaci zakázky
- Vyhledávání příležitostí k uzavření servisních smluv ze stávajících zákazníků, kteří smlouvu uzavřenou ještě nemají
- Komunikace se zákazníky
- Zpracování cenových nabídek na servis
- Příprava podkladů + asistentské práce pro jednatele
Požadujeme:
- Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi
- Systematičnost - schopnost určit si priority a dokončovat efektivně úkoly
- Schopnost rychle se učit
- Samostatnost a profesionalita
- Týmový hráč
- Tah na bránu
- Zodpovědnost za odvedenou práci
- Růst s firmou
- Znalost PC - Word, XLS, PPT, Outlook
- Velmi dobré komunikační vlastnosti
- Pozitivní náladu a úsměv na rtech
- Čistý trestní rejstřík
Co nabízíme?:
- Možnost realizace práce dle Vaší kreativity, ale i o pevné postupy společnosti s cílem dosažení výsledku
- Odborné vzdělávání
- Dlouhodobou práci na HPP v příjemném a rostoucím rodinné zázemí
- 100% zaškolení
- Možnost kariérního růstu
- Služební telefon
- Fixní plat + prémie z obratu, osobní ohodnocení, roční prémie
- Finanční ohodnocení 30 000 - 50 000 Kč
)
Vyžadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Hrubá mzda: 30 000 – 50 000 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
cejkova@gardon.cz |