ZpětVycentrovat mapu

Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro Kokiska s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a středoškolské vzdělání
  • jazykové požadavky: angličtina aktivně
  • lokalita: Stará Kysibelská 645/71, Karlovy Vary, 36001
  • Přidáno: 16. 6. 2024

Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení:

UpresnujiciInformace(Kontakt: Friedlová Martina, tel.: 775 228 788, e-mail: martina.friedlova@kokiska.cz
Koho že to právě hledáme? Třeba to budeš zrovna ty, kdo rozšíří náš tým! Mrkni na naší nabídku a určitě se nám ozvi.
Do našeho týmu customer care hledáme nadšence se zápalem pro nakupování a komunikaci. Protože kdo dokáže lépe pomoci zákazníkovi, než ten, který také rád nakupuje?
Spolu s naším týmem budeš pro naše zákazníky první kontaktní osobou. 
Náplní práce je zodpovídání všech dotazů od našich zákazníků na témata produkty, doba dodání, platby, informace k reklamacím a mnoho dalšího. 
Vždy se snažíme najít nejen správné řešení, ale hlavně vykouzlit zákazníkovi úsměv na tváři. Společně také budeme pracovat na zvyšování standardů naší zákaznické péče.
A to vše v našich moderních kancelářích v Karlových Varech.

Proč pracovat zrovna u nás?
- multijazyčný tým - prodáváme nejen v České republice ale také na Slovensku, Maďarsku, Polsku, Bulharsku a Rumunsku
- zajímá tě náš sortiment? Tak určitě mrkni na naše webové stránky - www.kokiskashop.cz a www.gorillasports.cz
- firemní kultura je budovaná na důvěře a otevřenosti 
- dostaneš kompletní zaučení a koučink od našich zkušených kolegů
- nabízíme široký systém benefitů - občerstvení na pracovišti, mimořádné a vánoční odměny, sick days, teambuilding, vzdělávání, částečný home office (po kompletním zaučení), stravenkový paušál

Co u nás tedy budeš dělat?
- komunikovat se zákazníky (telefon, email, chat) a odpovídat na jejich otázky
- kontrolovat příchozí objednávky a řešit individuální přání zákazníků
- přidávat nové produkty, ale také upravovat již existující, případně opravovat chyby a překlepy

Co očekáváme my od Tebe?
- rozhled v oblasti internetového obchodu a jeho základní znalost
- uživatelská znalost PC, textového a tabulkového editoru
- uvítáme anglický jazyk alespoň na úrovni A2 a chuť se dále zlepšovat
- výborné vyjadřovací schopnosti
- komunikativnost - nebát se zvedat telefon a zjistit co zákazník potřebuje
- přátelské a sebevědomé vystupování i v obtížných situacích
- preciznost, smysl pro detail a musíš být týmový hráč

Zbývající, ale důležité informace pro Tebe:
- platové ohodnocení 24000,- Kč 
- stravenkový paušál
- vánoční odměna 400,- Kč za každý odpracovaný měsíc
- sick days 40 hodin
- dovolená 20 dní (= 160 hodin)
- home office (max. 4 dny v měsíci)
- turnusové služby (krátký - dlouhý týden)
- datum nástupu: možný ihned
občerstvení, sick days, teambuilding,?vzdělávání, home office, stravenkový paušál?
)

Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 24 000 – 26 000 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele

Email
Telefon775 228 788