Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Statutární město Plzeň.
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace:
UpresnujiciInformace(Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1
v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení místa
úředník/úřednice Sociálního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - Oddělení sociálně právní ochrany dětí na dobu neurčitou
Platová třída: 11
(v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
Místo výkonu práce: Plzeň
Rámcová pracovní náplň:
" zajišťování agendy sociálně-právní ochrany dětí v rozsahu stanoveném platnými právními předpisy pro orgán sociálně-právní ochrany dětí,
" zajišťování sociálně-právního poradenství s rodinami nebo jednotlivci,
" provádění sociálního šetření v rámci sociálně-právní ochrany dětí v rodinách, školách a dalších místech, kde se dítě zdržuje,
" vykonávání funkce kolizního opatrovníka nezletilých dětí při jednání u soudů.
Kvalifikační a odborné požadavky:
" splnění kvalifikačních předpokladů pro výkon sociálního pracovníka podle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění,
o tzn. vyšší odborné vzdělání získané v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku,
" praxe v sociální oblasti a ve veřejné správě výhodou,
" ZOZ pro sociálně-právní ochranu dětí výhodou,
" znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí v platném znění, vyhlášky č. 473/2012 Sb. a platné právní úpravy rodinného práva výhodou,
" flexibilita, zodpovědnost a spolehlivost,
" dobré komunikační schopnosti,
" ochota se vzdělávat,
" řidičský průkaz sk. B,
" uživatelská znalost programů MS OFFICE,
" splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.
Nabízíme:
" zajímavé a perspektivní zaměstnání u stabilního zaměstnavatele;
" za výborně odvedenou práci motivující osobní příplatek a mimořádné odměny;
" odborný profesní růst;
" stravenky a další zaměstnanecké výhody;
" pružná pracovní doba;
" propracovaný systém vzdělávání.
Předpokládané datum nástupu: leden 2025
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
1. přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis);
2. strukturovaný životopis;
3. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce;
4. úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
5. motivační dopis;
6. personální dotazník (i přihlášku) - možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu kategorie Úřad, Pracovní místa.
Písemné přihlášky s označením:
"Výběrové řízení - úředník OSPOD ÚMO Plzeň 1"
přijímá do 2. 12. 2024 Úřad městského obvodu Plzeň 1 - Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), na adrese alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23.
Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou. Bližší informace na tel. čísle 37803 6109.
)
Vyžadované vzdělání: Vyšší odborné
Hrubá mzda: 25 280 – 37 170 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
info@plzen.eu | |
Telefon | 37803 6109 |