Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro EUROPE IVF International s.r.o..
Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví:
UpresnujiciInformace(
Kdo nahlásil: Lenka Krčálová, e-mail: lenka.krcalova@europeivf.com
Baví Vás dávat věcem řád, jste orientovaní na spokojenost klientů, máte organizační a komunikační schopnosti, pak můžete být přesně tím, koho hledáme na pozici: Front Office Manager
Co bude Vaším úkolem:
" jste průvodcem českých i zahraničních klientů a zajišťujete bezproblémový chod recepce
" pečujete o naše klienty při objednávání, zodpovídáte jejich dotazy a požadavky
" máte na starost obsluhu rezervačního systému (aktualizaci údajů, přípravu dokumentace, administrativní a technickou podporu zdravotního týmu (pokladní operace, servis pro klienty)
" prezentujete kliniku a její služby, tedy i zajištění reprezentativního chodu recepce, s ostatními členy týmu budete součástí neustálého vylepšování podpory našim klientům
" udržujete pořádek a příjemné prostředí pro sebe i naše klienty
Jste náš člověk, pokud:
" chápete, že klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout
" umíte se naladit na skloubení organizace času klienta a našeho servisu
" umíte anglicky a německy slovem i písmem
" máte milé vystupování
" jste komunikativní, nebojíte se dotahovat práci do konce a umíte pracovat pod tlakem
" je pro Vás odpovědnost, spolehlivost a pečlivost na prvním místě
" máte smysl pro humor a máte schopnost zvládat nečekané situace
Co Vám můžeme nabídnout:
" finanční ohodnocení, které odpovídá vašim zkušenostem, znalostem a profesionalitě
" příjemné pracovní prostředí v nových prostorách kliniky umístěné přímo u stanice metra
" výjimečný tým, kterému záleží na každém členovi
" pozornost věnujeme osobnímu růstu formou vhodných benefitů
Zaměstnanecké výhody5): 5 týdnů dovolené, pracoviště u metra, další benefity pro podporu zdravého životního stylu
)
Vyžadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Hrubá mzda: 30 000 – 40 000 Kč/měsíc